צ'ק ליסט לקניית רכב – רמז: בדקו גם את התקן התדלוק

אתם חושבים שהגיע הזמן לקנות רכב חדש? מתלבטים באיזו אופציה לבחור כי יש מגוון רחב של אפשרויות? אם כך, כדאי שתבדקו לעומק כל רכב שנראה לכם מתאים. יש לא מעט נתונים שצריך לקחת בחשבון, כולל את השאלה האם יש ברכב התקן תדלוק ומה הוא כולל.

 

כמה באמת הרכב החדש צורך?

צריכה של דלק היא מסוג אותם הנתונים הרבה אנשים שוכחים לברר כשהם קונים מכונית חדשה, וזו כמובן טעות. מי שכבר קנה מכונית בעבר יודע לומר שאומנם קניית הרכב זו הוצאה כלכלית גדולה, אך גם התחזוקה והאחזקה שלו לאורך הזמן עולות כסף. למעשה, אם תעשו חישוב קצר, אתם תראו שגם אתם, כמו הרבה מאוד ישראלים אחרים, מוציאים הון עתק על דלק בשנה. משמעות הדברים היא שחלק חשוב מהבדיקות שצריך לעשות כשמחפשים רכב חדש, זה לברר כמה דלק הוא צורך. בהקשר הזה חשוב גם להזכיר את השאלה האם יש התקן תדלוק והאם ניתן יהיה לפנות אל חברת imaginerium דלקן אוניברסלי כדי להזמין ממנה התקן אוניברסלי לרכב החדש שלכם.

 

למה בעצם כדאי להתקין דלקן אוניברסלי ברכב החדש?

אם היה לכם סוג כזה או אחר של דלקן ברכב הישן שלכם, אתם בוודאי יודעים לומר שזה נוח. אתם לא צריכים אחרי כל תדלוק לשלוף את כרטיס האשראי ולא צריכים לשלם פעמים רבות במהלך החודש. הכול נצבר לחשבונית אחת גדולה שמגיעה בסוף החודש, כך שאין ספק שזה נוח. יתרה מכך, אנשים שכבר היה להם דלקן יודעים לומר שזה גם חסכוני, כי חברת הדלק שאיתה אתם מגיעים להסכם נותנת הנחה מסוימת. עם זאת, אם אתם באמת רוצים ליהנות מנוחות ומהנחות, כדאי שתדעו: רק דלקן אוניברסלי יתאים לכם. מדובר על מכשיר קטן ויעיל מאוד, שכן הוא מאפשר לכם לתדלק בכל תחנת דלת שתרצו! אתם לא קשורים יותר רק לרשת מסוימת של דלק, כי בכל מקרה תוכלו לדלק בעזרת דלקן אוניברסלי.

 

החיסכון בזמן

עדיין חסרות לכם סיבות שבגללן תרצו לבדוק את התקן התדלוק ברכב החדש ולהתקין בו דלקן? כדאי שתדעו שבעזרת מכשיר כזה אתם יכולים גם לחסוך לא מעט זמן. כלומר, במקום לנסוע לתחנת דלק מסוימת שבה אתם יכולים לשלם קצת פחות כי יש לכם את הדלקן שלה, הרי שעם דלקן אוניברסלי הכול הולך! זה לא משנה איפה אתם נמצאים או היכן אתם עוברים עם הרכב, כי בכל מקרה תוכלו להיכנס אל תחנת הדלק הקרובה, לתדלק ולדעת שאתם מקבלים את ההנחה שאתם ראויים לה. אתם יכולים להיות בטוחים שבין אם אתם קונים רכב פרטי ובין אם אתם מחפשים צי רכב לחברה שלכם, הדלקן האוניברסלי הוא פתרון נוח ומאוד משתלם.

מילוי דלק

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך