מה עדיף צעצועים או דברים יותר פרקטיים?

אחת ההתלבטויות המשמעותיות של רבים רגע לאחר הלידה הוא מה עדיף:לרכוש צעצועים לרך הנולד או שמא דברים יותר פרקטים? חקרנו, בדקנו והגענו למסקנות לגבי המתנה הטובה ביותר אותה תוכלו להעניק ליולדת ולרך הנולד. כל הפרטים והמסקנות – במדריך הבא.

 

החברה ילדה? זו המתנה הטובה ביותר אותה תוכלו להעניק לאחר הלידה

בשעה טובה נולד או נולדה תינוק חדש לעולם, וכעת יש בפניכם התלבטות לא פשוטה.  האם לרכוש ליולדת צעצועים בעבור הרך הנולד או שמא פריטים פרקטיים אשר יאפשרו לה להתחיל ברגל ימין את הדרך החדשה? ובכן, מסקרים אשר נעשו בנושא עם נשים לאחר לידה עלה באופן בירור כי יולדות מעדיפות לקבל מתנה פרקטית על פני צעצועים, וזאת בשל העובדה כי תינוקות רכים אינם עושים שימוש בצעצועים, עד לאחר גיל חצי שנה לפחות. בנוסף, לנשים לאחר לידה צפויים הוצאות משמעותיות על פריטים פרקטים אשר עלותם יכולה להגיע לאלפי שקלים, ולכן בני משפחה, חברים ועמיתים אשר רוצים להעניק מתנה מהלב אך כזו אשר היא גם פרקטית יכולים לבחור באופציה של מתנה משולבת, כפי שנרחיב בהמשך.

 

מדוע פחות מומלץ לרכוש צעצועים לאחר הלידה?

כאמור, מתנה ליולדת המלצה נוגעת לרכישה של מתנה פרקטית ולא של צעצועים, אולם כיום הטרנד המוביל בענף מתנות ליולדת הוא רכישה של קופסא אשר מכילה לא רק פריטים פרקטיים כמו בגדי תינוקות, חיתול טטלה, שמיכות, מגבות וכו' אלא גם צעצוע אשר נעשה בעבודת יד. עם זאת, חשוב לשים לב כי את המתנה ליולדת אתם רוכשים באמצעות חנות מקצועית אשר תדע לבצע את האיזון בין הפריטים הפרקטיים לבין צעצועים אותם תוכלו לשלב לכדי מתנה אחת, כמו גם לבחון אפשרות של רכבי יוקרה להשכרה אותם תוכלו לספק ליולדת בצאתה לביתה, חוויה בלתי נשכחת בעבור כל יולדת.

לגו

 

רכישה של מתנה ייחודית לאישה לאחר הלידה- הכירו את חנות מאמילה

מאמילה הינה חנות מובילה אשר חרטה על דגלה לספק את השירות הטוב ביותר בעבור כל לקוח, ולכן מציעה לקהל לקוחותיה מגוון רחב של מתנות לנשים לאחר לידה ולרך הנולד. באמצעות נציגי החנות תוכלו לבנות מתנה מקסימה בעבודת יד אשר נעשית באהבה וברמת איכות יוצאת מן הכלל, כל זאת במסגרת הצעת מחיר נוחה ומשתלמת. מסקרי עומק אותה ביצעה החנות בקרב נשים בהריון ונשים לאחר לידה עלה כי רובן מעדיפות לקבל מתנות פרקטיות אשר גם יחסכו בהיקף ההוצאות וגם יאפשרו להתחיל את התקופה החדשה והמרגשת על רגל ימין, ולכן תוכלו להיות בטוחים כי באמצעות המארזים המיוחדים אותם תוכלו להזמין אונליין מהחנות, המתנה שלכם תהיה מתנה איכותית ומספקת במיוחד. מעוניינים לקבל מידע נוסף? היכנסו לאתר, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר.

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
דלק ראשית
אילו חברות דלקנים יש?

אם שנים עברו היה נהוג לראות את הדלקנים האוניברסליים מותקנים על רכבי עבודה, החיום זה אחרת. בימינו גם רכבים פרטיים נהנים מדלקן אוניברסלי ומהוזלה מסוימת

נדרשים שירותי שירותים ניידים
לאיזה מטרות נדרשים שירותים ניידים?

כיום ניתן להשכיר שירותים ניידים ובכך להנות מאיכות חיים גבוהה יותר גם ביציאה למקומות פחות שגרתיים. ישראלים רבים בוחרים לשכור שירותים ניידים ממגוון סיבות. כאן