3 סימנים שהגיע הזמן שתתקין בביתך עמדת טעינה לרכב החשמלי

זה לא סוד שרכבים חשמליים הם חסכוניים יותר מרכבים רגילים, העושים שימוש בסוגים שונים של דלק. בואו נדבר במספרים – עלות נסיעה לק"מ ברכב חשמלי קומקפטי ומשפחתי עולה בסביבות 9 אג' לק"מ, ובאיזור 13 אג' ברכבים חשמליים גדולים ומאסיביים יותר.

הסוג הזול ביותר של טעינה היא טעינה ביתית – המתבצעת בעמדות טעינה המותקנות בחניה הפרטית. עלות של טעינה ביתית מלאה משתנה מרכב לרכב ומסוג אחד של סוללה למשנהו, כאשר העלויות נעות בין 20 ₪ ל-50 ₪ עבור טעינה מלאה.

 

מעוניינים לחסוך כסף? התקינו עמדת הטענה ביתית

עמדת טעינה לרכב חשמלי לבית פרטי זולות יותר מעמדות טעינה ציבוריות, הפרוסות בשטחים הציבוריים השונים ולאורכם של כבישים בין עירוניים ותחנות דלק. עלות הטעינה של רכב חשמלי בעמדת טעינה הממוקמת בחניה הפרטית מחושבת לפי מחירי החשמל לצרכן.

על פי רוב המחיר עומד על 50 אג' לקוט"ש, זאת לעומת טעינה בעמדות טעינה ציבוריות, אשר מחירן נע בין 75 אג' ל-2 ₪ לקוט"ש.

המספרים מדברים בעד עצמם. אין ספק כי אם לא מדובר במקרים מיוחדים (כמו נסיעות ארוכות למקומות רחוקים) המצריכים טעינה בעמדות טעינה ציבוריות, עמדות טעינה פרטיות הן העדיפות הראשונה.

 

מעוניינים בנוחות מקסימלית? התקינו עמדת הטענה ביתית

בשונה מתדלוק רגיל, הטענת הרכב בחשמל היא תהליך האורך מספר שעות. תהליך זה נעשה לרוב במהלך הלילה (או היום) בעמדות טעינה המוצבות בחניה הפרטית. זמן הטעינה עשוי לארוך בין 4 ל-10 שעות (תלוי בגודל הרכב).

התקנה של עמדת טעינה פרטית היא לא רק זולה יותר, אלא גם נוחה יותר. מספיק להחנות את הרכב, לחבר אותו לעמדת הטעינה, ולעלות הביתה למנוחה טובה. הסוף לביקורים בתחנות הדלק, הסוף למחירי הדלק המופקעים!

 

מעוניינים בבטיחות מקסימלית? התקינו עמדת הטענה ביתית

השאלה הנפוצה היא – "האם צריך להיות ליד הרכב בזמן הטעינה"? התשובה היא לא! אין צורך להיות ליד הרכב בזמן הטעינה, מפני שהרכב והעמדות מתוכננים כך שהם יכולים לפעול ללא השגחה. עם זאת, רבים מאתנו מעדיפים להטעין את הרכב במקום המאפשר לנו להסתכל עליו בקלות.

מסיבה זו, מומלץ להתקין עמדת הטענה ביתית, המאפשרת קשר עין וגישה לרכב. בנוסף, עמדת הטענה ביתית לרכב החשמלי מאפשרת לנו להטעין את הרכב מתי שאנחנו רוצים, מבלי להיות תלויים בזמינות ופניות של עמדות הטענה ציבוריות.

 

לסיכום

עמדות הטענה ביתיות הנן עמדות טעינה רגילות – ולא מהירות. זאת מפני שעלות התקנה של עמדת טעינה מהירה היא גבוהה מאד, ותשתית החשמל הנדרשת לכך הנה מורכבת.

בשל המחסור הקיים בעמדות טעינה ציבוריות, אנשים רבים מעוניינים בעמדות טעינה בחניה הפרטית. בכדי להתקין עמדת טעינה ביתית יש להחזיק בחניה פרטית, ולהיות מוכנים להשקיע סכום של כמה אלפי שקלים – תלוי בסוג העמדה ובסוג העבודה הנדרשת לצורך התקנתה.

עמדת הטענה

 

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
שילדה של אוטו
יבוא במוו – עולם של יוקרה

אנחנו מציעים לכם ניסוי קטן, בצעו אותו בבית ותעדכנו מה התוצאה. לכו למפגש משפחתי או ערב נחמד עם חברים, תנו לשיחה להתגלגל ואחר כך נסו

וו
איך פועל מנוף הרמה לקלנועית לרכב?

נכים רבים משתמשים בקלנועית לצורך התניידות ועל מנת שההנגשה שלהם למקומות שונים תהיה יעילה ומותאמת לצרכים שלהם. הקלנועית משמשת את הנכים בצורה אופטימלית כאשר הם

משאבה
3 שלבים להתקנת דלקן באוטו שלכם

התקנת דלקן ברכב היא כבר מזמן לא פתרון אך ורק לרכב חברה. יותר ויותר אנשים פרטיים בוחרים בהתקנה של דלקן ברכב שלהם כדרך לחסוך מאות

מיניבוס
כיצד בוחרים חברת הסעות?

לשירותי חברת הסעות נזקקים מסיבות מגוונות. יחד עם זאת, בבחירת חברה כזו, חשוב להקפיד על בחירת חברה אמינה ומתאימה. כאן ריכזנו עבורכם את הנקודות אליהן