הכירו את סדרת Spirit  של גרילי הגז של Weber

כל חובב מנגל ובשר על האש צריך להכיר את המותגים המשווקים בחברת די אנד אס. החברה המתמחה במותגים האיכותיים ביותר לגרילי גז ופחם, פועלת כבר מזה שלושים שנה, במהלכן היא מקפידה לחדש ולהביא לארץ את המותגים האיכותיים ביותר בתחום תרבות הבישול outdoor, כמו למשל גרילי גז, פחמים ומעשנות. והפעם – סדרת Spirit, גרילי גז איכותיים מבית חברת Weber

כאשר אנחנו מחפשים גריל לחצר או למרפסת, סביר שנתלבט בין מספר סוגים ומותגים. אחת הבחירות הפופולריות בשנים האחרונות היא גריל גז, המאפשר שימוש נוח והפעלה קלה. חשוב לזכור כי גם בתוך גרילי הגז עצמם, נוכל למצוא מגוון של מותגים ברמות איכות שונות, ועל כן חשוב לבחור היטב את המוצר אותו רוכשים. במאמר זה נכיר את גרילי גז סדרת spirit, סדרת גרילי גז איכותית מבית חברת Weber.

 

הסיבות לפופולריות הגוברת של גרילי הגז

בשנים האחרונות גריל גז הפך לבחירה פופולרית בקרב חובבי מנגל וצלייה, בזכות הנוחות הרבה של ההפעלה והתפעול. את גרילי הגז מהמותגים של חברת Weber ניתן לחבר לרשת הגז הביתית, וליהנות מהפעלה נוחה במיוחד, גם בספונטניות. בנוסף, בשימוש בגריל גז ניתן לשלוט בקלות בהפעלה ובעוצמת החום, משום שההפעלה והשליטה בגריל נעשית באמצעות לחיצה על כפתור. אחת הסדרות הפופולריות היא סדרת spirit. מה הופך סדרה זו לאהובה כל כך?

 

הגעה לצלייה בטעם מושלם עם גריל גז מסדרת spirit

קיימת אמונה נפוצה לפיה בגריל גז אין אפשרות להגיע לתוצאות דומות לגריל פחם, בהיבט הטעם והניחוח של הבשר ובהיבט העסיסיות שלו. טענה זו, הגם שהיא נפוצה מאוד, אינה תמיד נכונה. ניתן להגיע לתוצאות מעולות בהיבט הטעם גם כאשר צולים בגריל גז, גם אם יהיה הבדל מסוים בין הבשר שנקבל ובין בשר שנצלה על גריל פחמים. התוצאות המעולות טמונות בפרמטרים השונים המושקעים בתכנון ובעיצוב הגריל.

 

מכסה הגריל מסדרת spirit

בגריל גז מסדרת spirit מבנה מכסה הגריל מאפשר החזרה של העשן והאדים אל תוך הבשר, ובכך להעשיר ולהעמיק את טעמו ואת הצלייה.

 

פיזור החום בסדרת spirit

החום, המגיע כמו בסדרות אחרות של גרילי גז מבית Weber, ממבערי נירוסטה עוצמתיים ואיכותיים, מתפזר ונאגר באופן אחיד במשטח הצלייה, מה שמאפשר את הצלייה המושלמת ביותר.

עיצוב שימושי מבלי להתפשר על הנראות

גרילי הגז מסדרת spirit הם קומפקטיים יחסית לגרילי גז מסדרות איכות אחרות, מה שהופך אותם למתאימים במיוחד למי שמעוניינים להציב אותם במרפסת או חצר קטנות יחסית, או למי שמעוניינים לאחסן אותם בארון או במחסן בסיום השימוש. כמובן, אין הקוטן מעיד על פשרות ברמת האיכות או התוצאה.

נוחות השימוש בגריל מסדרת spirit נלקחה בחשבון בעת התכנון והעיצוב והדבר ניכר בכל פרט ופרט. בסדרה זו תוכלו למצוא מספר דגמים בעיצובים שונים, הן עיצובים קלאסיים בצבעים סולידיים, אך גם עיצובים מעניינים יותר, בצבעים ייחודיים.

הכירו את סדרת Spirit  של גרילי הגז של Weber

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
אייקון של עריכת דין
טיפים לבחירת עורך דין

לא משנה המין, הגיל, המקצוע או המעמד שלך, יתכן ואפילו די בטוח שלפחות פעם אחת בחיים יהיה לך צורך בשירותי עורך דין. נכון לשנת 2019,

נדרשים שירותי שירותים ניידים
לאיזה מטרות נדרשים שירותים ניידים?

כיום ניתן להשכיר שירותים ניידים ובכך להנות מאיכות חיים גבוהה יותר גם ביציאה למקומות פחות שגרתיים. ישראלים רבים בוחרים לשכור שירותים ניידים ממגוון סיבות. כאן

חברת ניהול חניונים
מה עושה חברה לניהול חניונים?

אם ישנו תחום שהוא השקעה בטוחה בתקופת זמן שלנו, הרי שמדובר בתחום של נכסי נדל"ן. להיות בעל שטחי אדמה זה מעולה, להיות בעליהם של שטחי