מתי נצטרך שירותי מצבר עד הבית

שירות מצבר עד הבית נדרש כאשר המצבר מפסיק לעבוד או עובד באופן מקרטע. כאשר המצבר מתחיל לעשות בעיות, כדאי להזדרז ולהחליף מצבר על מנת שלא להיתקע במהלך הנסיעה. כל עצירה בצדי הדרך יכולה להיות סיכון בטיחותי, וודאי כאשר הדבר נעשה על כביש מהיר. בהחלפת המצבר יש צורך להתאים ספציפית את המצבר לכלי רכב על פי גודלו, סוגו ומשקלו.

 

שירות איכותי עד הבית

מצבר רכב תקין הוא המפתח לנסיעה נטולת תקלות. בכל מקרה של רכישת מצבר מומלץ לוודא קבלת אחריות על המצבר. באופן עקרוני כדאי להחליף לערך כל שנתיים. כאשר מזניחים את הטיפול ברכב הדבר יכול לקצר את אורך חיי המצבר ולגרום להחלפתו באופן תכוף יותר. מקומות רבים מספקים שרותי מצבר עד הבית עם טכנאי מקצועי שמגיע אל הלקוח לביתו.

 

מצבר לא תקין

במידה אתם יוצאים מהבית, בדרך לעוד יום עבודה ונכנסים לרכב, מסובבים את המפתח בסוויץ’ והמנוע לא מתעורר, כנראה שהבעיה במצבר. אם בעבר הדבר הצריך הנעה עם כבלים או הזמנת גרר הרי שכיום ניתן לפתור את המצב באמצעות שירותי החלפת מצבר עד הבית. שירות מצבר עד הבית מאפשר לכם לבצע החלפת מצבר לרכב אצלכם בבית או בכל מקום אחר בו המצבר מת.

 

סוגי מצברים

ישנם סוגי מצברים השונים זה מזה בשיטת הפעולה שלהם. ישנם מצברים שמנגנון ההפעלה שלהם הוא על בסיס ג'ל ואחרים שהם על בסיס מים. למצבר פתוח יש צורך להוסיף מים באופן תקופתי והייבוש של המצבר, עלול להביא לצורך של החלפת מצבר מוקדם מהצפוי. דברים שכדאי לשים לב אליהם כשמדובר על החלפת מצבר הם, האחריות, המותג ותקינות המצבר החדש.

 

תקופת אחריות

החיפוש אחר מצבר קורה לרוב בזמן בעייתי, כאשר הרכב מספיק לתפקד תוך כדי נסיעה או לפתע לא מניע. כאשר אתם מבררים לגבי מצבר חשוב לברר את איכות המצבר ותקופת האחריות שניתנת עליו לאחר ההתקנה. מומלץ לעיין בספר הרכב ולהבין מהו סוג המצבר האופטימלי עבור הרכב שלכם ספציפית. התקנת מצבר לא תואם עשוי לפגוע בתפקודו התקין של הרכב.

 

אקלים ישראלי

לקראת רכישת מצבר חשוב לקחת בחשבון את מאפייני האקלים המקומי כאן בארץ מכיוון שהדבר יכול להשפיע על פעילותו התקינה של כל מצבר שתקנו. מצברים צריכים להתאים לאקלים הקיצי של ישראל ולרוב ממליצים על מצבר מתוצרת ולטה, שנפ, או וורטה אשר פותחו להתאים במיוחד לאקלים הישראלי.

 

סיכום מצבר עד הבית

לסיכום הנושא, במאמר זה עסקנו בצורך בהחלפת מצבר עד הבית. הדבר נדרש כאשר הרכב לא מניע או נכבה בפתאומיות. מדובר על שירות שלרוב יקר יותר מאשר החלפה במוסך וכדאי לעשות סקר שוק טרם הבחירה בספק ספציפי. כפי שציינו, חשוב לברר מראש את תקופת האחריות על המצבר ועל התאמתו לרכב שלכם.

קבלים

 

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
שקע וחוט
מחפשים גנרטור למסיבה שנכנס ברכב?

בשנים האחרונות גנרטור הפך להיות פופולרי בבתים רבים. הגנרטור כבר מזמן לא אותו מוצר כבד וגדול שמצריך רכב גדול בשביל להוביל אותו ממקום למקום. כיום

סגירת עסקה
2 דרכים למכור את הרכב

מקרה שאירע לאחרונה לבחורה צעירה שמכרה את הרכב שלה לגורם לא מוכר, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל דורש