מתי יודעים שהגיע הזמן לפרק את הרכב?

ישראלים רבים מחזיקים ברשותם רכב ישן, אשר מלבד היותו מפגע סביבתי – תברואתי, מהווה גם במקרים רבים מפגע בטיחותי, העלול לסכן את המשפחה

שלכם ואת הסובבים אתכם.

מלבד השנים החולפות והמחיר שיורד, ישנם סימנים נוספים המעידים כי אכן הגיע הזמן לפרק את הרכב

 

הגיע הזמן להתחדש

פריטים רבים בחיינו הופכים את המציאות המודרנית בה אנו חיים לנוחה ופשוטה, עד שקשה לנו לדמיין כיצד יכולנו להסתדר בלעדיהם. אחד הפריטים הללו הוא הרכב שלנו, המאפשר לנו תנועה ומעבר נוח ויעיל ממקום למקום ומשמש אותנו באופן תדיר ויום יומי.

כשהשימוש ברכב נמצא בתדירות כה תכופה, בנוסף על אפשרויות המימון והחלפת הרכב הנוחות, ישראלים רבים בוחרים להתחדש ברכבים חדשים, מסוגננים ובטיחותיים יותר. לצד אלפי הרכבים החדשים הנוספים לשוק מידי שנה, מתווספים בהתאם גם רכבים ישנים, המהווים בראש ובראשונה סכנה בטיחותית ואף מפגע סביבתי.

 

פירוק הרכב

כשמדובר ברכב ישן, אשר נשאר אצלנו ממגוון סיבות, מנוסטלגיות – רגשיות, שיקולים כספיים ועוד, תהליך המכירה שלו, עלול להיות קשה ומאתגר, בין בגלל חזותו הישנה ומצבו המכני ובין בגלל עצם העובדה כי לרכבים ישנים אין כל כך ביקוש בשוק קניית – מכירת הרכבים.

יחד עם זאת, אין זה אומר שלא תוכלו לוותר על הרכב הישן שלכם ו/או לקבל עבורו תמורה כספית נאותה, כשאפשרות פירוק רכבים הפכה לתופעה נפוצה ופופולארית במיוחד. כך, הערכת שווי של קונה רכבים לפירוק ומכירת הרכב לחלקים ו/או לברזל, מהווה עבורכם פתרון נוח ויעיל למקסום פוטנציאל הרווח מהרכב הישן שלכם.

 

כל הסיבות מראות – הגיע הזמן לפירוק הרכב

כפי שהזכרנו, ישראלים רבים בוחרים להישאר עם הרכב שלהם לאורך שנים, מסיבות שונות ומגוונות. אך בין אם מדובר בסיבות הגיוניות ומוצדקות ובין אם קצת פחות, ישנם כמה סימנים עיקריים אשר אינם משאירים מקום לספק שהגיע הזמן לפירוק הרכב.

  • רכב תקול – כאשר הרכב נמצא במצב מכני לא תקין, שתיקונו אינו אפשרי, או אינו משתלם מבחינה כלכלית.
  • רכב הרוס – רכב שעבר תאונה משביתה, או כאלו שנמצאים ללא תנועה מסיבות כאלו ואחרות ואינם בעלי טסט ורישיון בתוקף.
  • רכבים ישנים מאוד – רכבים שגילם פחות מ – 20 ואינם מתאימים לגריטה על ידי המדינה, מהווים מפגע בטיחותי עבורכם ועבור הסובבים אתכם ובסבירות גבוהה גם מפגע אסתטי וסביבתי.
  • רכב מזהם – רכבים ישנים פולטים מזהמים באופן גבוה פי כמה מרכבים חדשים יותר וברגע שאתם שמים לב לכך, מומלץ להעביר את הרכב תהליך פירוק ולשמור על הסביבה באמצעות מחזור החלקים, כמו גם המתכת – ברזל עצמו.

אמנם סימנים אלו הם אלמנטים עיקריים ובסיסיים המצביעים בביטחון על כך שהגיע הזמן לפירוק הרכב, אך אין זה אומר שגם מבלי הופעתם הרכב אינו יכול לעבור תהליך פירוק. כדי לבדוק את השיקולים והאפשרויות באופן וודאי ומדויק, מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע מקצועיים ומנוסים ולקבל הצעת מחיר הוגנת ומשתלמת.

 

שני רכבים

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
משאבה
3 שלבים להתקנת דלקן באוטו שלכם

התקנת דלקן ברכב היא כבר מזמן לא פתרון אך ורק לרכב חברה. יותר ויותר אנשים פרטיים בוחרים בהתקנה של דלקן ברכב שלהם כדרך לחסוך מאות

משפחה נקרעת
מי יקבל את הרכב בגירושין?

במסגרת חלוקת הרכוש שנקבעת במהלך הגירושין, עולה לא אחת השאלה: מי יקבל את הרכב לאחר שהחבילה מתפרקת? התשובה כמובן, תלויה בהלכות המשפטיות שנבדקות בכל מקרה