מה חשוב לבדוק לפני השכרת רכב בחו"ל?

מי מאיתנו, סטודנטים, אנשים עובדים, בעלי עסקים ואנשים ששקועים בשטף חיי היום יום לא מחכה לרגע הזה, בו ניתן יהיה לארוז מזוודה, לקחת את החפצים שלנו, ולצאת לחופשה ארוכה, כזו שתרענן אותנו ותיתן לנו כוחות להמשיך במשימות השגרתיות שלנו לאחר מכן.

 

ארגון הטיול

אך, טיול לחו"ל הוא לא עסק פשוט כל כך. רבים מהאנשים שמתכננים טיול לחו"ל לא מצליחים להגיע להחלטה לאיזה יעד לטוס, לכמה ימים לטוס, איפה להשקיע את מירב הטיול ביעד אליו הם שואפים להגיע, וכיצד להסתדר מבחינה טכנית ביעד אליו הגיעו.

השכרת רכב בחו"ל

השכרת הרכב

אנחנו, ניקח אספקט אחד מתוך כלל הנושאים הללו ונפרט אודותיו בצורה רחבה ומסודרת. לאחר מכן, תוכלו להגיד שהנושא בו נעסוק, השכרת רכב בחו"ל, הוא נושא בו אתם בעלי הבנה ויכולים להתחיל לתכנן את ההתניידות שלכם בחו"ל.

 

דגשים להשכרת הרכב

בטרם אתם מתחילים לקרוא את הדגשים שלנו בקשר להשכרה הרכב, חשוב לנו לתת לכם כמה דגשים אותם יש לוודא עוד קודם ההשכרה. הראשון, הוא לכמה ימים אתם  טסים, מה היעד בו תתמקדו בטיול שלכם, ומה מצב התחבורה הציבורית באותו יעד.

שכן, ישנם יעדים, בהם הנסיעה בתחבורה הציבורית היא הצורה הכי קלה להגיע ממקום למקום. הרי, אם אתם מעוניינים להיות בוונציה שבוע, או במילאנו ולונדון, צורת ההתניידות הקלה ביותר תהיה המטרו והאוטובוסים בלונדון ובמילאנו, ובוונציה "הוויפראטי"- המעבורות הציבוריות. נפנה כעת לדגשים.

השכרת רכב בחו"ל

סוכנות הרכב

הדבר הכי חשוב, הוא להשכיר רכב מסוכנות השכרת רכבים אמינה. לעיתים רבות, החברה שנראית הכי זולה, ושמציעה את השירותים הכי נוחים לכם מבחינת מחיר, היא זו שהרכבים אותם תקבלו יהיו רכבים מאיכות נמוכה מאוד, ושבסוף ההשכרה ינסו נציגי אותה חברה להוציא מכם כמה שיותר כספים וכמה שיותר תשלומים נוספים בצורות מתוחכמות.

לכן, בשלב הראשון, כנסו לאינטרנט ובדקו אלו חברות מציעות שירותי השכרת רכב בשדה התעופה אליו אתם מתכננים להגיע. לאחר מכן, בחרו את החברה הטובה ביותר, בעלת מספר הממליצים הרב ביותר והדירוג הטוב ביותר, ורק ממנה תשכירו את הרכב שלכם.

 

ביטוחים ותשלומים

ביטוח הרכב הוא נושא חשוב, שבלעדיו השהות שלכם בחוץ לארץ עלולה להסתיים בתקריות לא נעימות. לרוב, מומלץ מאוד לפעול בשתי דרכים בקשר לביטוח הרכב. הראשונה, היא לבטח את הרכב בביטוח ביטול אקסס, בדוכן של חברת ההשכרה בשדה התעופה. כך, לא משנה מה יקרה לרכב שלכם, לא תחויבו בסוף תקופת ההשכרה. בנוסף, לא יחפשו אחריכם ואחרי הרכב שלכם בצורה יסודית כאשר אתם מחזירים את הרכב לחברת ההשכרה.

הדרך השנייה, היא ביטוח הרכב על ידי חברה חיצונית. מומלץ מאוד לבדוק היטב את תנאי הביטוח ואופן החזרת הכספים.

 

לסיכום

כעת, כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לטוס.

השכרת רכב בחו"ל

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
רכב חשמלי
הכל על התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי

ככל שרכבים חשמליים הופכים פופולריים יותר, הצורך בתשתיות טעינה גובר. התקנת עמדת טעינה בבית יכולה לספק נוחות ושקט נפשי לבעלי רכבים חשמליים, ולאפשר להם להטעין