מה ההבדל במחירים בין המצברים השונים ולמה

רכישה של מצבר חדש לרכב אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך בירור אודות מחיריהם של המצברים השונים. מי שעומדים בפני רכישה מסוג זה, צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי בעיון רב, כדי להיות בטוחים שהבחירה שתתבצע תהיה מותאמת לצרכיהם.

 

כמה יעלה לכם מצבר?

לא צריך להיות מומחים בתחום, בשביל לדעת שיש פערי מחירים גדולים בין המצברים השונים שמוצעים כיום בשוק. בירור שערכנו בנושא העלה שבמרבית המקרים, אנשים משלמים על מצבר סכום שנע בין 600 ל – 700 ₪. בחלק מהמקרים, יש מי שמוסיפים 100 ₪ לכאן או לכאן. כך שהתשלום המקסימלי מגיע ל – 800 ₪. חשוב להתעכב על העלויות הללו ולהבין שעדיף לשלם מחיר גבוה, מכיוון שזה צפוי לספק לכם את המצבר האיכותי ביותר.

סוֹלְלָה

האחריות

קריטריון חשוב שצריך לשים לב אליו טרם העברת התשלום על מצבר הוא האחריות. יש מי שמשלמים סכום נמוך עבור מצבר שמתגלה כפג תוקף. מדובר במצב שעשוי להיות מסכן חיים וראוי להימנע ממנו. ההמלצה היא להעיף מבט במחירון של תותח המצברים ולראות שמצבר עם אחריות לטווח רחוק יעלה מעט יותר ויקנה תחושת בטיחות לבעל הרכב.

נדגיש שמצבר שמגיע ללא אחריות, צפוי להימסר ללא תעודת אחריות שתעיד על תאריך התפוגה. במצב שכזה, בעל הרכב עלול לגלות שאין לו למי לפנות במידה ותהיה תקלה.

 

מספר השימושים בו

ההבדל בין מחירי המצברים השונים עשוי לנבוע גם ממספר השימושים בהם. שכן, יש מי שמציעים מצבר יד שנייה שכבר עשה את שלו. במצב שכזה, המצבר יוצע למכירה במחיר נמוך הרבה יותר ממחיר השוק. נשאל אתכם עכשיו – האם לדעתכם מדובר במוצר שכדאי לרכוש אותו במחיר שכזה? ונגיב על השאלה באופן מידי, כדי שתדעו שאסור בשום פנים ואופן להשתמש במצבר שכזה.

שכן, עליכם להיות בטוחים שמדובר במצבר חדש שישמש אתכם לאורך זמן רב. רכישה של מצבר ישן עשויה לשמש אתכם למספר שבועות או חודשים בלבד.

 

השירות

רבים מאתנו מוצאים את עצמם נתקעים עם מצבר תקול במקום מרוחק, כך שאין באפשרותם לנסוע באופן עצמאי למוסך ולרכוש מצבר חדש. במצבים כאלה, יש להזמין בעל מקצוע למקום שימסור מצבר חדש ויתקין אותו במקום. העלות של מצבר מסוג זה כוללת לא פעם את השירות שניתן על ידי בעל המקצוע. שכן, זה הקדיש מזמנו והגיע עד למקום הימצאות הרכב, כדי למסור את המוצר ולהתקין אותו באופן מקצועי.

 

השורה התחתונה

הבדלי המחירים שבאים לידי ביטוי בין המצברים השונים הם משמעותיים מאוד. שכן, אלה עשויים לקבוע את משך השימוש והסיכונים שיבואו (אם בכלל) לידי ביטוי בשימוש בעת השימוש בו. מי שמתכננים לקנות מצבר, צריכים לשים דגש על איכות המצבר ומשך האחריות שלו ולהתמקד פחות בעלויות המשתנות.

סוללות

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
הרכב הוא אובדן מוחלט
איך יודעים שהרכב טוטאל לוס?

תאונות דרכים עלולות להיות הרסניות, ולהוביל לנזק בלתי הפיך לרכבים המעורבים בהם. במקרים כאלה, יש צורך לקבוע אם הרכב בר תיקון או לא. ברגע שהרכב

סוללות
4 סוגי מצברים לרכב

תקלות מצבר הן מסוג התקלות השכיחות ביותר ברכבים. החלפה של מצבר היא אמנם לא פעולה מורכבת, אך ברגע שצריך לבצע אותה הרכב שלכם פשוט לא