לחיות בעתיד – התקדמו לרכב חשמלי

אם ראיתם את הסרטים שעלו אי שם בשנות ה – 90 לקולנוע, סביר להניח שהכרתם מקרוב את החלום שהיה נראה רחוק מתמיד, חלום הרכב החשמלי. שכן, היו סרטים שונים שהציגו את העתיד, ובמרבית המקרים – הוא כלל רכבים חשמליים, כאלו שיכולים לנסוע ללא שימוש בדלק. עבורנו זה היה פעם חלום, אבל היום זו המציאות והגיע הזמן להתקדם אליה מכמה סיבות. הישארו אתנו ותגלו למה אתם צריכים לחיות בעתיד.

 

לחיות בעתיד – למה כתבנו את המדריך הנוכחי?

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שמצאנו את עצמנו נוהגים ממש במקרה על רכב חשמלי. יצאנו לטיול קצר בחו"ל מטעם העבודה והתבקשנו להגיע מנקודה אחת לאחרת. כשהגענו אל השדה, גילינו שממתין לנו נהג בשם חוליו שנסע ברכב חשמלי. זו הייתה הנסיעה הראשונה שלנו ברכב ייחודי זה והדבר גרם לנו להבין 2 דברים:

  1. אנחנו הולכים לקנות רכב חשמלי ברגע שנחזור לארץ
  2. עלינו לעצור את הכול ולכתוב מדריך שיאפשר לאחרים לדעת למה הם צריכים להתקדם לרכב חשמלי

את הדבר ה – 1 כבר יישמנו ועכשיו אנחנו מיישמים את הדבר השני.

 

לחיות בעתיד – למה אתם צריכים שיהיה לכם רכב חשמלי? סיבה מספר 1

אתם צריכים שיהיה לכם רכב חשמלי קודם כל בגלל השקט. ברגע שנכנסנו לרכב החשמלי הבנו שמדובר ברכב שלא שומעים אותו בכלל. ההתנעה שלו כל כך שקטה ומאפשרת לכם להרגיש כאילו אתם נוהגים על ענן. זאת בניגוד לרכבים הקיימים כיום שכל התנעה שלהם מעירה את השכנים וגורמת לרעש חזק.

 

לחיות בעתיד – למה אתם צריכים שיהיה לכם רכב חשמלי? סיבה מספר 2

הסיבה השנייה והחשובה לא פחות מקודמתה נוגעת לסביבה. אנחנו צריכים לשמור על כדור הארץ שלנו וזה לא סוד. האקלים בשנים האחרונות רומזים לנו שהגיע הזמן להתחשב בסביבה – אחרת נשלם ביוקר. בחירה ברכב חשמלי מאפשרת לשמור על הסביבה הרבה יותר מאשר רכב רגיל.

 

איך בוחרים רכב חשמלי?

בחירה ברכב חשמלי צריכה להיות קפדנית. שכן, סביר להניח שאתם לא מכירים את כל הפרטים הקטנים והחשובים. הרי עד היום הורגלתם להסתכל על פרטים מסוימים שקיימים ברכב רגיל והם לא נמצאים ברכבים החשמליים. כדי שתוכלו לבחור נכון, עליכם לפנות אל גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא – מי שיש ברשותכם רכב חשמלי כבר תקופה, ולברר עמם את כל הפרטים החשובים, למשל:

  • מה צריך לדעת על מהירות ההטענה?
  • מה צריך לדעת על ההתקנה של מטען לרכב?
  • אילו פרטים נוספים צריך לברר לפני רכישה?

היכרות עם כל הפרטים הללו תאפשר לכם להיות בטוחים כי בחרתם נכון.

 

לסיום 

עד כאן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנוגע לבחירה נכונה ברכב חשמלי. כעת, כשיש בידיכם את המידע המקיף בנושא, נותר לכם רק ליישם אותו ולבחור ברכב החשמלי הבא שלכם.

רכב מיני

 

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ברזל
סיבות לקנות רכבים לפירוק

אקולוגית פירוק הרכב הוא תהליך מחזור לכל דבר. הפירוק משמר את הקיים ועושה בו שימוש חדש – וזוהי ההגדרה של מחזור. אם חשוב לכם לשמור

שקע וחוט
מחפשים גנרטור למסיבה שנכנס ברכב?

בשנים האחרונות גנרטור הפך להיות פופולרי בבתים רבים. הגנרטור כבר מזמן לא אותו מוצר כבד וגדול שמצריך רכב גדול בשביל להוביל אותו ממקום למקום. כיום

וו
איך פועל מנוף הרמה לקלנועית לרכב?

נכים רבים משתמשים בקלנועית לצורך התניידות ועל מנת שההנגשה שלהם למקומות שונים תהיה יעילה ומותאמת לצרכים שלהם. הקלנועית משמשת את הנכים בצורה אופטימלית כאשר הם

מטבעות
האם מגיע לך פטור ממס הכנסה? בוא נבדוק

אזרחים רבים המתמודדים עם בעיות גופניות ונפשיות שונות עשויים להיות זכאים לפטור מתשלומי מס הכנסה. ההתמודדות עם האתגרים הנ"ל עלולה להיות בעלת השפעות אישיות, חברתיות,