כל כמה זמן צריך לעשות פוליש ווקס לרכב

פוליש ווקס לרכב, הוא טיפול חשוב ונפלא שתוכלו להעניק לרכב שלכם ובמחיר שווה לכל נפש.

בעזרתו, הרכב יקבל מראה חדש ומלא בברק.

מהי התדירות המומלצת לביצוע טיפול פוליש ווקס וטיפולים משלימים לרכב?

 

פוליש ווקס – כיצד מבוצע?

לפני שנצלול אל לוח הזמנים המומלץ ואל טיפולי דיטיילינג לרכב, חשוב שנבין כיצד מבוצע הטיפול. פוליש ווקס מבוצע בשני שלבים. בשלב הראשון, הלא הוא שלב הפוליש, הפחח ישייף את הפח ברכב וילטש אותו. בשלב זה יתוקנו שריטות ושאר פגמים בצבע והפח יקבל מראה אחיד. בשלב השני, שלב הוואקס, מורחים את הרכב בשכבת ווקס – חומר דמוי שעווה, המשווה לרכב את המראה המבריק והחדש.

 

מחיר הטיפול

היות שמדובר בעבודה חיצונית בלבד שלא דורשת פירוק והרכבה, משך העבודה קצר יחסית – יום בודד וגם המחיר סביר בהחלט. המחיר משתנה בין רכב לרכב לפי שלושת הפרמטרים הבאים: גודל הרכב, צבעו ומצב הפח מלכתחילה.

טיפול לרכב משפחתי רגיל יעלה בין 600 ל800 שקלים. טיפול לרכב גדול או מסחרי יעלה בין 1,500 ל2,000 שקלים. רכב כהה דורש הכנה מורכבת יותר, מה שייקר את המחיר בכ-200 ₪. גם מצב הפח משפיע על המחיר. טיפול ברכב שרוט יעלה כמה מאות שקלים יותר מרכב שמור. כמובן שפרמטר זה תלוי במצבו הספציפי של פח הרכב וקשה לנקוב בעלות מדויקת פר שריטה.

 

דיטיילינג

לעיתים, לא די בטיפול פוליש ווקס ותרצו לערוך טיפול יסודי ומקיף לרכב כך שיראה, מבפנים ומבחוץ, כאילו ירד זה עתה מהספינה באילת ואף טוב מכך. במקרים אלו, יש לערוך טיפול היורד לפרטים הקטנים – דיטיילינג בלעז.

טיפולי דיטיילינג מתחילים בניקוי פנים – חוץ יסודי, ממשיכים בניקוי ריפודים ושאר החלקים הפנימיים של הרכב בעזרת חומרי ניקוי מקצועיים ומכונות ניקוי ייעודיות, משם עוברים לטיפול לנטרול ריחות ולבסוף מבצעים פוליש, ווקס או ננו, רב שלבי לכל הרכב.

זהו הטיפול המקצועי והמקיף ביותר שניתן לעשות לרכב. משכך, יש לבצע אותו רק אצל מכון דיטיילינג מומחה ולא במכון שטיפה רגיל שאין לו את כל המכשור הדרוש לשם כך. תוצאות הטיפול המקיף טובות כל כך, ששווה להשקיע בו את הכסף ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר.

 

תדירות רצויה

ומכאן לשאלת השאלות – כל כמה זמן מומלץ לבצע טיפולי פוליש ווקס וטיפולי דיטיילינג? התשובה תלויה באיכות הרכב, גילו והתחזוקה השוטפת שלו. עם זאת, באופן כללי ניתן להגיד שמומלץ לשמור על שגרת טיפולי פוליש של אחת לארבעה עד שישה חודשים. אחת לשנה ערכו טיפול דיטיילניג מקיף. רצוי לערוך את שני הטיפולים באותו מקום -גם את טיפול הפוליש ווקס התקופתי וגם את הטיפול המלא של פוליש פלוס דיטיילינג.

 

לסיכום

טיפולי פוליש ווקס ודיטיילינג שומרים על הרכב חדש ומבריק, ומאפשרים גם לרכב לא צעיר להיראות כאילו יצא ברגע זה מהניילונים. כדי לשמור על המראה הרצוי, מומלץ לבצע פוליש ווקס פעמיים או שלוש בשנה ודיטיילינג אחת לשנה. בהצלחה!

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
איש וכלי תחבורה
מה צריך לבדוק כשקונים רכב חדש?

מתכננים לקנות רכב חדש? חשוב שתדעו שקניה של רכב צריכה להיות מחושבת מכל מיני בחינות. רגע לפני שתפנו אל יבואן הרכב שבחרתם, אתם צריכים לבדוק

רכב משפחתי
כמה עולה עמדת טעינה לרכב חשמלי?

קיימות מספר סוגי עמדות הטענה לרכב חשמלי,  ומחירן נע בהתאם להספק ההטענה. בנוסף לסוג העמדה, קיימת עלות נוספת של התקנה ומחיר משתנה בהתאם לסוג ההתקנה