טיפים לשמירה על הרכב לאורך זמן

איך נשמור על הרכב שלנו לאורך זמן? מלבד העובדה שכדאי להתקין חניה מקורה לרכב שלכם, יש עוד כמה דברים שאם תקפידו לעשות אותם, תוכלו לשמור על הרכב לאורך זמן. אם חשבתם שווקס נועד רק בכדי להקנות נראות נוצצת, אנו כאן כדי לספר על הגנה מהשמש ששומרת על מחירון הרכב.

שימו לב, ישנם חומרי ווקס מסוימים שיכולים לסייע רבות בהגנה מפני השמש. אם לאחרונה יצא לכם להיתקל במושגים כמו צבעי NANO, ציפוי NANO וכדומה, אנחנו כאן כדי לספר לכם שציפויים מסוגים אלו יכולים לתרום רבות לשמירה מפני השמש, במיוחד עבור רכבים קצת יותר ישנים. כיום, המגמה היא לצבוע רכבים בצבעים עמידים מאוד וחזקים, היות וישנה התחממות גלובאלית.

 

סוכך קירוי לרכבים | סוככים מתקפלים לחניה מקורה

גם יצרני הרכב מודעיך לעובדה שכדור הארץ מתחמם, מה שמוביל אותם להשתמש בצבעים מאוד חזקים. בכל מה שקשור לעולם האביזרים לרכב, כאן אנחנו כבר מדברים על סוכך לרכב. סוככים לרכבים הם בעצם חניות מקורות. עבור כל הסוגים של חניה עם קירוי – www.tranquilo.co.il עוד היום.

חניה מקורה לרכב היא מה שאתם צריכים, אם אתם רוצים לשמור על המחירון של הרכב לאורך שנים. אנחנו מזכירים לכם, רכב שהצבע שלו מטוגן מהשמש (במיוחד בגג הרכב, שם זה נפוץ), הוא רכב שהערך שלו יורד. ובצדק. גם אתם לא הייתם רוצים לרכוש רכב שמחייב צביעה חמה בתנור. זה עולה כמה אלפים טובים של שקלים.

 

חניה עם קירוי לרכבים מכל הסוגים

לאחר שאתם מתקינים חניה עם קירוי לרכב שלכם, אתם למעשה מבטיחים את הישמרות הצבע של הרכב, אך לא רק אותו. מה עוד? אסור לשכוח את חלקי הפלסטיקה בתא הנוסעים. לא פעם, הפלסטיק וגם הבד של המושבים ניזוקים מחשיפה מוגברת לשמש.

הפלסטיקה ברכב נוטה להיסדק, המגבים של הרכב יתייבשו מאוד מהר, הבדים של המושבים יתפוררו ועוד שלל הפתעות לא נעימות. בכדי להימנע מעל אלו, יהיה עליכם להתקין חניה עם קירוי לרכבים. חניות עם קירוי לרכבים שומרות על כל מה שציינו כאן למעלה, לרבות כל הפלסטיקה והבד ברכב.

 

האם אפשר להתקין לבד חניות מקורות לרכבים?

חשוב לציין, חניה מקורה ניתן להתקין בקלות לבד, אך בכל זאת תצטרכו ידע טכני כלשהוא. החניה המקורה מגיעה בתוך קיט להתקנה עצמית, והוא כולל מספר חלקים פשוטים כמו מוטות ברזל עם אפשרות קיבוע לבטון, סוכך מתקפל לרכב ועוד.

סוכך לרכב זה בדיוק מה שאתם צריכים, אם אתם נמנים בין האנשים שחשוב להם לשמור על הרכבים שלהם במשך כל השנה. סוכך קירוי לרכב שלכם אמנם ניתן להתקנה בקלות, אך תמיד תוכלו להסתייע באנשי המקצוע של החברה המשווקת סוככי קירוי לרכבים.

רכב יוקרה

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
טיפול נכון בשרשרת ושמן מוטול

שרשרת האופנוע הינה המכלול המוזנח ביותר בכל הקשור לתחזוקת האופנוע. גם אני חטאתי בזה מספר פעמים. כמויות התירוצים האין סופיים שאמרתי לעצמי "אין לי כח