טיפים לבחירת עורך דין

לא משנה המין, הגיל, המקצוע או המעמד שלך, יתכן ואפילו די בטוח שלפחות פעם אחת בחיים יהיה לך צורך בשירותי עורך דין.

נכון לשנת 2019, יש בישראל יותר מ80 אלף עורכי דין מוסמכים! אז איך בוחרים? קיבצנו עבורך את הטיפים החשובים ביותר לבחירת עורך הדין שייצג אותך

תחום עיסוק

מדיני גירושים דרך רכישת דירה ועד אירועים פלילים. כל סטודנט למשפטים, בסיום לימודיו בוחר את תחום ההתמחות שלו בו הוא מעמיק ובו הוא מתמקצע. לפני הכל, יש לדעת מהו התחום בו יש לך צורך בייצוג או ייעוץ ולפנות לעורכי דין העוסקים בתחום זה בלבד (כאן ניתן למצוא מגזין עריכת דין https://www.martindale.co.il/פלילי/)

גודל המשרד

כגודל המשרד, מס העובדים בו, מס התיקים בו הוא מטפל. לכן, אם יש לך צורך בייצוג אישי ואינטימי, עורך דין אחד שילווה אותך לאורך כל התקופה, מא' ועד ת' ידע את כל מה שצריך לדעת, אולי כדאי לשקול ייצוג של משרד קטן. אם התביעה היא כלפי חברה או עסק גדול, ייתכן ויותר יתאים לקבל ייצוג של משרד גדול.

המלצות

תמיד כדאי לבקש עזרה מאנשים בסביבתך שידוע לך שעברו מקרה דומה או מבינים בתחום. המלצה על עורך דין עם אחוזי הצלחה גבוהים יהיה עדיף על ניחוש לפי צבע העיניים שלו או שם משפחתו. אפשר למצוא גם המלצות ומידע על עורך הדין דרך האינטרנט, באתרו האישי ודרך לשכת עורכי הדין.

פגישת היכרות

לפני שמחליטים מי יהיה העורך דין שלך, מומלץ לקיים פגישת היכרות ראשונית; חשוב החיבור בינך לבין האדם שייצג אותך. יתכן ובין עורך הדין והאדם שמליץ לך היה קשר טוב ולכן היחסים והעבודה ביניהם היו טובים. אך אדם אחד אינו שני ולכן אולי הוא אינו האדם המתאים לך. חשוב לציין שיתכן והמשרד או עורך הדין יגבו תשלום על הפגישה הראשונה הזו.

מה שכן חשוב לדעת, בכל פגישה עם עורך דין, אם בכוונתך לרכוש את שירותו או לאו, הוא מחוייב לשמור על חסינות המידע שיעבור ביניכם.

חוק ומשפט

סקר ובדיקה

כמשנה זהירות, מומלץ לבדוק על העורך דין אותו יש ברצונך לשכור. לבדוק את הסמכתו, לבדוק בלשכת עורכי הדין שאין הוא פסול או מושהה וחשוב לא פחות- לבדוק שאין ניגוד אינטרסים ועורך הדין לא מייצג גם את הצד השני בתביעה הרלוונטית.

משפחברים

משפחה וחברים מעולם המשפטים יציעו את עזרתם פרו בונו או במחיר חברי. כדאי שלא ליפול למקום הזה שכן כנראה איכות הטיפול בתיק יהיה בהתאם, כטובה לחבר או משפחה ולא יושקע בו הזמן הנדרש.

אז כמו שבטח הבנת, למצוא את העורך דין הנכון זו עבודה קשה. לעזור לך למצוא אותו- זו כבר עבודה של עו"ד אורדן. אורדן ייעוץ משפטי במגזר הפרטי. יצירת קשר ב03-5678938.

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
נדרשים שירותי שירותים ניידים
לאיזה מטרות נדרשים שירותים ניידים?

כיום ניתן להשכיר שירותים ניידים ובכך להנות מאיכות חיים גבוהה יותר גם ביציאה למקומות פחות שגרתיים. ישראלים רבים בוחרים לשכור שירותים ניידים ממגוון סיבות. כאן

משקפיים
 3 יתרונות במשקפי אבק בזמן החורף

אומרים שסוג רוכבי האופניים בארץ ובעולם מתחלקים ל-2. אלו שיודעים מהם היתרונות של משקפי האבק בזמן החורף ואלו שנמצאים בדרכם לגלות את היתרונות הללו. אם

חברת ניהול חניונים
מה עושה חברה לניהול חניונים?

אם ישנו תחום שהוא השקעה בטוחה בתקופת זמן שלנו, הרי שמדובר בתחום של נכסי נדל"ן. להיות בעל שטחי אדמה זה מעולה, להיות בעליהם של שטחי

שכפול מנעולן
האם כל מנעולן יכול לשכפל מפתח רכב?

אנשים כיום תלויים יותר במכוניות שלהם, וניתן לומר שמכוניות הכרחיות לאדם המודרני. הם יאפשרו תנועה מהירה ויעילה יותר מנקודה a לנקודה b, בין אם דרך