מה חשוב לדעת לפני הובלה

כל אדם שמתכנן מעבר דירה, צריך גם לחפש חברת הובלות טובה על מנת שתעביר את כל חפציו ותכולת ביתו בבטחה. הובלה היא לא עניין של מה בכך, ויש חשיבות רבה לחברת ההובלה אותה אתם מזמינים ולסוג ההובלה שאתם צריכים. לפני הזמנת הובלה ומעבר הדירה, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת ולהכיר על תחום ההובלות.

 

 

סוג ההובלה הנדרשת

ישנן מספר סוגי הובלות, שכל אחת מהן עשויה לדרוש ציוד אחר ומספר אחר של מובילים. ההובלה הקלאסית היא הובלה כחלק מהליך של מעבר דירה – אך יש חשיבות רבה לגודל הדירה עצמה. למשל, הובלת דירה של שני חדרים תהיה שונה מהובלת דירה של חמישה חדרים, ותדרוש הקצאת משאבים שונים.

בין הסוגים הנוספים של ההובלות ניתן למצוא הובלה של פנטהאוז או דירה בקומה גבוהה – שכרוכה בשימוש במנוף להורדה והעלאה של החפצים אל הדירה, הובלת משרדים – שבה הריהוט המשרדי שונה מהריהוט הביתי ויכלול לרוב מספר רב של חפצים גדולים וכבדים, ואף הובלה של פריט בודד (אך גדול וכבד, שלא ניתן להעביר בכוחות עצמנו).

טיפ מאיתנו – בעת מעבר הדירה, זכרו לדאוג להעברה גם של חשבונות הטלפון, האינטרנט, החשמל, הדואר וכל החשבונות הרשומים על שמכם.

 

 

הקפדה על אריזה בטוחה

על מנת שתוכלו להיות בשליטה על החפצים שלכם, וכדי להקטין את הסיכוי לאירועים לא צפויים בדרך – מומלץ להקפיד על אריזה בטוחה שתשמור על החפצים שלמים. ניתן לסמן במקום בולט ארגזים שמכילים חפצים שבירים, ולעטוף אותם בנייר עוטף שיגן עליהם מפני שבירה.

 

 

מחיר ההובלה

מחרי ההובלה, מטבע הדברים, אינם קבועים – ומשתנים בהתאם לסוג ההובלה, לגודל החפצים, לגודל הדירה ולמרחק שבין מקום המוצא למקום היעד.

חשוב לסכם עם חברת ההובלה על כל הפרטים של ההובלה, ולקבל מחיר מראש – כך שהמובילים יוכלו לעשות את עבודתם ביעילות ובעזרת הכלים והמשאבים הנדרשים לסוג ההובלה, ואתם תוכלו להיות בראש שקט שלפחות ההובלה מסודרת.

 

 

בחירה בחברת הובלה מקצועית ואמינה

מעבר דירה לא חייב להיות סיפור גדול כל כך, אם בוחרים בחברה הנכונה שתעשה זאת עבורכם. בין אם אתם מתכננים לעבור דירה, לעבור משרד או כל סוג אחר של הובלה – חשוב לבחור בחברה שמתאימה לצרכים ולרצונות שלכם, ושתהיה יעילה ומקצועית. ישנן מספר חברות הובלות מומלצות, שאחת מהן היא חברת "פיקאפ".

החברה מציעה מספר רב של סוגי שירותי הובלה לכל הצרכים, ונותנת שירות אמין ומקצועי ללקוחותיה. נוסף להובלה עצמה, החברה מציעה שירותים נוספים – שירותי אריזה ופריקה (ככה שתוכלו להסיר מליבכם את הדאגה לכל נושא האריזה, יש ידיים מיומנות שיארזו עבורכם את כל הבית!), שירותי אחסנה, השכרת משאית ועוד.

על מנת להיות בטוחים שאתם בוחרים בחברה אמינה, תוכלו לבדוק אודותיה באינטרנט ולחפש המלצות מלקוחות קודמים של החברה.

הובלות

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
ברזל
סיבות לקנות רכבים לפירוק

אקולוגית פירוק הרכב הוא תהליך מחזור לכל דבר. הפירוק משמר את הקיים ועושה בו שימוש חדש – וזוהי ההגדרה של מחזור. אם חשוב לכם לשמור