האם מייצרים טסלה ורודה?

הפופולריות הרבה של רכבי הטסלה גורמת לישראלים רבים להתעניין בקנייה של רכב כזה. עם זאת, חשוב לדעת שאמנם רכבי הטסלה אינם רכבים זולים, אך החברה מאפשרת לכם לעצב את הרכב בכוחות עצמכם כדי להנות מחוויית נהיגה אחרת. מבחינת צבעים לטסלה אין את כל הצבעים שתרצו, אולם בהחלט ישנו מבחר שיכול לספק אתכם. כאן נספר לכם מה חשוב לדעת. 

 

טסלה

עמדת טעינה לרכב חשמלי היא כבר לא נדבר נדיר בארץ, והסיבה המרכזית לכך היא ההתפשטות של תופעת הרכבים חשמליים בישראל. הרכב החשמלי הידוע ביותר בעולם הוא זה של חברת טסלה, שנחשבת לחלוצה בתחום. כמו כל הרכבים החשמליים, הרכב הזה מונע באמצעות סוללה שמוטענת בשקע חשמלי, כמעט כמו כל מוצר חשמלי נייד אחר שאנחנו מכירים.

הרכבים של טסלה זוכים ליוקרה רבה לא רק בשל האיכות שלהם, אלא גם בגלל הגימור הנאה שיש להם. מבחינת צבעים ניתן לראות באתר החברה את הצבעים שעומדים לרשותכם בכל דגם. למרבה הצער, צבע וורוד עוד לא זמין בדגמי החברה בארץ, אבל עדיין יש לנו פתרון עבורכם.

טסלה

צביעה עצמאית

אם הצבע הוורוד של הרכב הוא משהו שאתם לא יכולים לוותר עליו, קיימת אפשרות לצבוע את הרכב בצורה עצמאית. בהקשר הזה טסלה אינה שונה משאר הרכבים, והעובדה שהיא מונעת בעזרת חשמל לא אמורה לשנות את הצביעה שלה. בדקו כמובן שבעל המקצוע שאתם מבצעים אצלו את הצביעה מחזיק בחומרים איכותיים שישמרו על המראה היוקרתי של הטסלה גם לאחר הצביעה.

צביעה עצמאית

שמירה על הביטוח

אם החלטתם ללכת על האופציה של צביעת הרכב בכוחות עצמכם, בדקו שהביטוח שיש לכם מטעם החברה לא נפגע. כל לקוח של טסלה מקבל מספר שנות אחריות על הרכב, לרבות חלקי חילוף. ברכבים חשמליים המחיר של אותם חלקים יקר מאוד, ולא כדאי להגיע למצב שבו האחריות שלכם פגה רק בשל הצביעה. אל תסמכו על בעל המלאכה כמובן, אלא בדקו את הנושא מול החברה.

 

מה עוד חשוב לזכור

כדי שהסוללה של הרכב שלכם תישמר לאורך זמן, מומלץ להימנע מטעינה שלה בצורה מהירה. עמדות הטעינה שפזורות ברחבי הארץ הן כאלו בעלת זרם חשמלי עוצמתי, דבר שבטווח הארוך עלול להסב נזק לסוללה של הרכב. זו בדיוק הסיבה שאנחנו ממליצים לכם לפנות לתלקון עמדות טעינה כדי שיתקינו אצלכם בבית עמדת טעינה שמטעינה את הרכב בצורה איטית.

 

לסיכום

חברת טסלה אמנם עדיין לא מציעה בישראל לקנות רכב בצבע וורוד, אך האפשרות להזמין רכב בצבע אדום בהחלט קיימת. אם חשוב לכם ללכת דווקא על הצבע הוורוד, תמיד ניתן לצבוע את הרכב אצל בעל מלאכה מוסמך. לפני שאתם מבצעים את זה בדקו שהאחריות על הרכב לא נפגעת לאחר הצביעה, לאור העובדה שהמחירים של חלקי החילוף ברכב הטסלה יקרים יותר מאשר ברכב רגיל.

האם מייצרים טסלה ורודה

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
איש וכלי תחבורה
מה צריך לבדוק כשקונים רכב חדש?

מתכננים לקנות רכב חדש? חשוב שתדעו שקניה של רכב צריכה להיות מחושבת מכל מיני בחינות. רגע לפני שתפנו אל יבואן הרכב שבחרתם, אתם צריכים לבדוק