4 דרכים ליעל את הזמן שלכם במהלך נסיעה ארוכה

נסיעות לעבודה וללימודים הולכות והופכות ארוכות יותר עם הזמן.

היום, ישראלים רבים נתקעים שעות ארוכות בפקקים, ונאלצים למצוא פתרונות שיאפשרו להם לנצל את זמן הנסיעה בצורה חכמה יותר.

במאמר זה נציג 4 דרכים לניצול מקסימלי של הזמן שלכם בדרכים, שמיעת פודקסטים, ביצוע שיחות טלפון חשובות, הכנת ניירת בירוקרטית, ולימוד, כך שלא תבזבזו אפילו שנייה אחת.

 

שמיעת פודקסטים

בעבר, הדרך העיקרית לבלות נסיעה ארוכה הייתה שמיעה של תוכניות ברדיו. תוכניות אלו כוללות השמעה של שירים, או דיון בנושאים משתנים. חוסר השליטה על החומר המועבר בתוכניות הללו, לא מאפשר לנצל את הזמן בצורה מיטבית, מאחר ולא ניתן להבטיח רצף לימודי איכותי. הפודקסטים מאפשרים לימוד ברמה גבוהה במגוון אין סופי של נושאים, כאשר חוקרים ומומחים מרחבי העולם מוציאים תוכניות שידורים שבועיות. שמיעת פודקסטים היא דרך נהדרת להעביר את הנסיעה, ללמוד את מה שמעניין אתכם, מתי שנוח לכם. כאשר שומעים פודקסט איכותי במיוחד, וצוללים אל תוך עולם התוכן העשיר של המרצה, הרבה פעמים מצטערים שהפקקים נגמרו ושהנסיעה הארוכה הגיעה אל סופה.

 

שיחות טלפון חשובות

כאשר נוסעים ברכב הפרטי, אסור להתעסק עם הפלאפון הסלולארי. בתחום זה לקביעת נסיעה עם טראפיק או חברת הסעות מובילה אחרת יש יתרון אדיר. הנהיגה נמצאת בידיים של מישהו אחר, ולכם יש את היכולת לנצל את זמן הנסיעה על הצד הטוב ביותר. חלק גדול מעבודת הניהול המודרני, מתבצעת מרחוק. הצורך בכך נובע מכך שחברות המגישות מוצר מתקדם, חייבות לפזר את העבודה בין בעלי מקצוע שונים, המפוזרים ברחבי הארץ. האתגר של מנהלים, הוא לשלוט ולהכווין את העבודה של כלל הגורמים, כדי למזער טעויות, ולאפשר זרימה תקינה של הליך הייצור, כאשר כל צוואר בקבוק פוטנציאלי מטופל מבעוד מועד. כדי לעמוד בכך, יש צורך בשעות ארוכות של שיחות טלפוניות, לצד שליחת אין ספור מיילים ומסמכים רשמיים.

 

הכנת טפסים ומסמכים בירוקרטיים

לצד השיחות אשר נועדו לאפשר ניהול אקטיבי של תהליך העבודה, כאשר ניטלת ממכם חובת הנהיגה העצמאית, ניתן לעשות שימוש בזמן שהתפנה כדי להכין ולטפל במסמכים בירוקרטיים. טפסים בירוקרטיים, דורשים זמן מילוי ארוך, מכיוון שכל טעות ותקלה במילויים יכולה לגרום לעיכובים אדירים בהליכי אישור. כאשר עוסקים בנושא במשרד, מבזבזים שעות ארוכות בגלל הפרעות והסחות דעת, אך כאשר עוסקים בכך על הדרך, ניתן להתמקד בעבודה ולסיימה בזמן קצר יחסית.

 

למידה ושיפור כישורים מקצועיים

העובד המודרני חייב להמשיך ולשכלל את כישוריו המקצועיים, ולהתאימם לפיתוחים הטכנולוגיים הרלוונטיים. ללא התקדמות, הסיכוי לאבטלה גדול גם במקצועות נחשבים. כדאי מאוד לנצל את זמן הנסיעה כדי לשכלל כישורים מקצועיים, ולסגל יכולות חדשות. ניתן לשמוע שיעורי שפה מוקלטים, ללמוד על פיתוחים נוספים בתחום העיסוק, או להיכנס לעולם תוכן חדש לחלוטין.

 

איש נוהג

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
משאבה
3 שלבים להתקנת דלקן באוטו שלכם

התקנת דלקן ברכב היא כבר מזמן לא פתרון אך ורק לרכב חברה. יותר ויותר אנשים פרטיים בוחרים בהתקנה של דלקן ברכב שלהם כדרך לחסוך מאות