במה תורם ציפוי ננו לרכב?

ציפוי ננו קרמי לרכב הפך לאחד המוצרים הנחשקים ביותר בעולם הרכב, במיוחד בישראל, כאשר כמעט כל משפחה מחזיקה שני רכבים, לעיתים אף יותר. בשל העובדה שאנו מבלים זמן רב ברכב ומעוניינים לדאוג לתחזוקה שלו, ציפוי ננו קרמי לרכב הוא קריטי בשמירה על המראה החיצוני של הרכב מפני הנזקים שאורבים לו בכל פינה. רבים שואלים את עצמם האם יש טעם לבצע ציפוי ננו לרכב, ובמאמר זה ננמק מדוע יש טעם, ללא ספק. 

 

לשמור על הרכב

אבק, אבנים, שריטות כתוצאה ממגע עם ענפים או מכוניות אחרות, כתמים שומניים- כל אלה פוגעים בחלקו החיצוני של הרכב שלכם, חלקם גם לטווח ארוך. רכבים רבים מאבדים מהאסתטיות שלהם ואף סופגים את הפגיעות, שעשויות להוביל גם לירידת ערך ולקשיים במכירת הרכב בבוא הזמן.

ומה אם תוכלו למנוע את כל אלה? אז זהו, שזה לגמרי אפשרי. ציפוי ננו הוא תהליך כימי שנוצר כתוצאה ממפגש של ציפוי שקוף ודק למדי עם השכבה החיצונית של הרכב, ומסייע להגן עליה בצורה משמעותית ולאורך זמן. אין צורך להחליף ציפוי ננו אחת לכמה חודשים, ולכן הוא הופך להשקעה משתלמת למדי.

 

מבריק לתמיד

כמה שאנחנו מרוצים מעצמנו כאשר אנו יוצאים ממקום שטיפת המכוניות, כשהרכב נראה כמו חדש, מבריק ונוצץ. אך עמוק בלב אנחנו יודעים שהברק הזה זמני, וכבר בעוד שבוע הכול ייראה אחרת. ציפוי ננו דואג שרכבכם יבריק ויזהר לאורך זמן רב מאוד. שכבת ההגנה האיכותית שציפוי ננו מספק, מבליטה את צבעו המקורי של הרכב ומבטיחה מראה מלא ברק לטווח הארוך.

 

כתם הפרי הוא בלתי נסבל

שיר יפה, אך תופעה מרגיזה. כתמי פרי בחניות אסטרטגיות, לשלשת ציפורים מבאסת, שריטה מענף אקראי ברחוב צר- כל אלה עלולים להישאר עם הרכב שלכם גם אחרי שתנסו לנקות אותו. עם ציפוי ננו, אפשר להפסיק להתרגש. ציפוי ננו מונע מחומרים שומניים או משריטות לבוא במגע עם הצבע של הרכב, ומאפשר הגנה איכותית גם מפני אבק, אבנים קטנות ושאר הרעות החולות שהרכב שלנו עלול לפגוש במהלך הדרך.

 

לעולם בעקבות השמש

שמש היא ברכה, אך גם עלולה להסב נזק רב. קרינת האולטרה סגול שהיא פולטת, עלולה לפגוע משמעותית בחלקו החיצוני של הרכב, ויוצרת חמצון של הצבע ודהייתו לאורך זמן. לא אם זה תלוי בציפוי ננו. הוא כבר ידאג לעכב את תהליך החמצון ויאפשר הגנה מיטבית כנגד קרינת השמש, גם בימים החמים של הקיץ בהם נאלצתם להחנות בחוץ.

 

למה אתם מחכים?

לסיכום, ציפוי ננו עשוי לשים סוף לכל הצרות והתסכולים שמגיעים עם תחזוקה שוטפת של הרכב שלכם. אם באמת חשוב לכם לשמור על הרכב ולדאוג שישמור על מראה חדש מהניילון, ציפוי ננו קרמי מקצועי הוא הפתרון האידיאלי עבורכם.

אוטו

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
מוסך הסדר
מהו מוסך הסדר ומתי תזדקקו לו?

בעולם ביטוח הרכב, יצירת איזון בין מתן אפשרויות תיקון איכותיות לשמירה על מחירי תיקון נוחים יכולה להיות משימה מאתגרת. כדי לתת מענה לסוגיה זו, פיתחו

איש וכלי תחבורה
מה צריך לבדוק כשקונים רכב חדש?

מתכננים לקנות רכב חדש? חשוב שתדעו שקניה של רכב צריכה להיות מחושבת מכל מיני בחינות. רגע לפני שתפנו אל יבואן הרכב שבחרתם, אתם צריכים לבדוק