אילו הסיבות לקחת מונית גדולה לנתב"ג?

מוניות גדולות לשדה התעופה מוזמנות בדרך כלל על ידי משפחות גדולות, קבוצות או חברים שרוצים לנסוע ביחד ולחסוך בכסף, בדלק ובזמן. יש הרבה סיבות למה כדאי לכם לקחת מונית גדולה לשדה התעופה במקום לנהוג בעצמכם או להצטופף במונית קטנה.

אולי שכנענו אתכם כבר אחרי הפסקה הזו, אבל אם לא מוזמנים להמשיך לקרוא!

 

מוניות גדולות לשדה התעופה בהזמנה מראש

מוניות גדולות הן פתרון מעולה לבעיית הצפיפות שיש בדרך כלל ברכבים בדרך לשדה תעופה. מונית גדולה לנתב"ג בעלת תא מטען גדול מספיק למזוודות או התיקים הגדולים של כולם. אין צורך לשים דברים או תיקים על הברכיים או בין הרגליים. מעבר לכך יש בה יותר מקום ומרחב לכל נוסע. אתם יכולים להישען לאחור ולהנות מהנסיעה.

 

חסכון בכסף והרבה

הרבה אנשים חוששים שמונית קטנה היא אולי יותר זולה מהמוניות הגדולות אבל זה ברוב הפעמים בכלל לא נכון. ככל שאתם קבוצה גדולה יותר של אנשים ככה מחיר הנסיעה מתחלק בין כולכם וכולם נהנים מהתנאים של המונית הגדולה. אז כמו שאמרנו יש מרחב וספייס גם ולגם וגם למזוודות, אבל מוניות רבות מכילות גם מערכת מיזוג מעולה, מסכי טלוויזיה, חלונות גדולים, מושבים מפנקים ומערכת סאונד.

כל אלו מאפשרים לכם שקט נפשי ויכולת להנות מהנסיעה ומהדרך, להתחיל לייצר את ההוואי הכיפי של חופשה כבר מהנסיעה לשדה.

מעבר לכך, אתם חוסכים בדלק, בחנייה בשדה התעופה ובנהיגה בעצמכם. יותר טוב מזה?

 

תזמינו מראש ואל תחכו לרגע האחרון

ככל שתזמינו מול חברת ההסעות את הנסיעה מוקדם יותר כך הסיכויים שהיא תשוריין לכם תהיה גבוה יותר. אתם תוכלו גם להנות ממחיר אטרקטיבי במיוחד, שלא כמו הסעות שקורות בדקה ה90 שחברת ההסעות גובה מחיר גבוה יותר כי היא צריכה להכניס את הנסיעה ללוח זמנים צפוף של נהג. מבחינתה זו מעין נסיעת חירום כזו. הסיכויים גם שיהיו איחורים או דברים בלתי צפויים שיקרו גם היא גבוהה.

אז נכון, מבאס להתעסק בדברים כאלו לפני חופשה ולא באטרקציות ומקומות בילוי ביעד שאליו אתם נוסעים. אבל תאמינו לנו – זה משתלם.

 

איך אפשר להזמין נסיעה חזור מנתב"ג?

כמה פתרונות לאפשרות הזו:

  1. כשאתם מזמינים את הנסיעה הלוך שיירנו מראש את הנסיעה חזור. הנהגים יודעים לתאם את ההגעה שלהם בהתאם ללוח הטיסות והנחיתות שיש בשדה. נהגים מנוסים הם מיומנים מאוד ולא יהיו תקלות מיותרות או איחורים לא נעימים.
  2. ניתן היום להזמין באתר דרך האונליין. תפסו לכם נקודה עם אינטרנט במלון או במסעדה ותשריינו לכם דרך האתר את הנסיעה חזור הביתה.
  3. התקשרו למוקד! יש חברות הסעות שיש להם מוקד 24\7 והם יכולים לענות לכם בכל שעה!

 

לסיכום

מונית גדולה לנתב"ג משדרגת לכם את כל החוויה של הטיול. זה נוח, נעים, קל וכיף. אפשר לשריין את ההסעה במגוון רחב של דרכים והכל כדי לאפשר לכם להתחיל את הטיול שלכם מהרגע שיצאתם מהבית.

כובע

 

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
הובלות ראשית
מה חשוב לדעת לפני הובלה

כל אדם שמתכנן מעבר דירה, צריך גם לחפש חברת הובלות טובה על מנת שתעביר את כל חפציו ותכולת ביתו בבטחה. הובלה היא לא עניין של