איך פועל מנוף הרמה לקלנועית לרכב?

נכים רבים משתמשים בקלנועית לצורך התניידות ועל מנת שההנגשה שלהם למקומות שונים תהיה יעילה ומותאמת לצרכים שלהם. הקלנועית משמשת את הנכים בצורה אופטימלית כאשר הם יכולים לנייד אותה גם ברכב ולהוריד אותה. לשם כך צריך מנוף. המאמר יפרט כיצד פועל מנוף הרמה לקלנועית.

 

המנוף האופטימלי לקלנועית לרכב

מנוף הרמה לקלנועית לרכב הוא פתרון נוח ובטוח המאפשר לנכים התנהלות קלה ונוחה ממקום למקום. שגרת החיים שלהם גם כך קשה ולכן מדובר באביזר הכרחי. באמצעות המנוף החשמלי ניתן להרים קלנועית עד 50 קילו לרכב בצורה פשוטה לתוך תא המטען. ניתן לקפל אותו ולכן הוא לא תופס הרבה מקום ברכב. בין היתר המנוף מופעל על ידי שלט רחוק ויש לו אישור של מכון התקנים ופיקוח של משרד התחבורה. יתרון נוסף שלו הוא שהינו מותאם לכל סוג של רכב.

 

איך פועל מנוף הרמה לקלנועית בתוך הרכב?

כדי להרים את הקלנועית לרכב בקלות, יש להניח אותה על משטח ההרמה הייעודי ורק ללחוץ על פונקציית ההרמה בשלט. לחיצה נוספת תוריד את הקלנועית חזרה על ידי המנוף מתא המטען. חשוב לציין שישנם מנופים שמרימים קלנועית מקופלת וכאלו המרימים קלנועית במנח ישיבה. לפיכך, חשוב להגדיר את הצרכים ולקבל ייעוץ מחברה מקצועית המספקת מעלונים ומנופים לרכבי נכים לגבי הסוג המתאים ביותר.

 

מה צריך לבדוק לפני שמזמינים מנוף הרמת קלנועית לרכב?

בראש ובראשונה יש לבחור במנוף הרמה המותאם למשקל הקלנועית. לכל סוג של מנוף יש מגבלה מבחינת המשקל ולכן צריך לבחור באחד המסוגל להרים את הקלנועית בצורה קלה מבלי שתינזק. שנית, בחירת המנוף נעשית בהתאם לסוג הרכב, אלא אם מדובר במנוף הרמה המותאם לכל סוגי הרכבים. אופציה נוספת היא לבחור מנוף הרמה חיצוני המותקן על וו הגרירה של הרכב וניתן לאחסון כאשר לא ניתן להרכיב ברכב מנוף הרמה פנימי. לבסוף, יש לבצע שינויים והתאמות במנוף ההרמה על מנת שתהיה אפשרות להעביר אותו גם לרכב הבא אותו תרכשו בעתיד.

 

בחירת ספק מנופי הרמה לקלנועית

בחירה של ספק איכותי ומוסמך לשיווק של מנופי הרמה לקלנועית צריכה להיות באמצעות המלצות של איגודי הנכים, הביטוח הלאומי, מכרים המשתמשים במנופי הרמה וכד'. חשוב לבחור בספק אמין שמעניק אחריות על המוצר, אספקה מהירה ושירות ללא דמי משלוח. כמובן שיש לבדוק אם ההובלה וההתקנה כלולות במחיר וכמו כן לבצע השוואת מחירים בין הספקים השונים.

 

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
משאבה
3 שלבים להתקנת דלקן באוטו שלכם

התקנת דלקן ברכב היא כבר מזמן לא פתרון אך ורק לרכב חברה. יותר ויותר אנשים פרטיים בוחרים בהתקנה של דלקן ברכב שלהם כדרך לחסוך מאות