איך להחליף מצבר ולמה חובה לעשות זאת עם איש מקצוע

אדוארד א' מרפי ג'וניור היה מהנדס טילים. בוקר אחד, כשהגיע למשרד הנדסת הטילים, באחזו כוס קפה לוהטת בידו, הוא נתקע במזכירה שמיהרה להגיע בזמן.

השניים נתקלו זה בזו היתקלות חזיתית, הקפה הלוהט נשפך על החולצה הלבנה המעומלנת שלו והכתים אותה, הכוס נפלה והתנפצה לאלפי רסיסים, וכשמיהר להתכופף להרים אותו, נפצע אדוארד א מרפי ג'וניור בידו.

במקום לקלל קללה עסיסית, הוא נשם עמוק, כמו האמריקאי המנומס שהוא, והכריז: "כל מה שיכול להשתבש- אכן ישתבש. "

 

טוב, גם אם זה לא היה ממש בדיוק ככה, איכשהו, מתישהו בשנות ה50 של המאה הקודמת, מרפי טבע את החוק שלו. ומאז, כמו גם לפניו, לפעמים נדמה שכל מה שיכול להשתבש- משתבש.
הלחם ייפול על הצד של הפרוסה שעם החמאה, הקפה יישפך על החולצה הלבנה, והמצבר יתקלקל בדיוק בזמן שאתה הכי ממהר לאסוף את הילדה מהגן. וכאן אנחנו נכנסים לתמונה.

החלפת מצבר בזול איך תעשו זאת? כמו שתיארנו, התקלקלות של מצבר זה אחד הרגעים היפים של מרפי. ואחד הדברים הכי מעצבנים שקיימים. ובכל זאת- מה אפשר לעשות כשזה קורה?

התשובה פשוטה: כמו כל דבר שמתקלקל- גם מצבר שנגמר, צריך להחליף את הישן בחדש. למרות שהתשובה פשוטה, הסרבול של לשנע רכב למוסך, לחכות לא מעט שעות וגם להוציא כסף, לא מושך את רוב האנשים להזדרז לעשות זאת, והם דוחים ודוחים את הפתרון הבלתי נמנע.

אנחנו שמחים לדווח לאותם דחיינים שקוראים אותנו- צדקתם! היום כבר אין סיבה לעבור תהליך מסורבל כזה, והאפשרות של שירותי החלפת מצבר אצל בית הלקוח תופסת תאוצה, ואם עוד לא יצא לכת להנות מהשירותים האלה, אז הגיע הזמן.

 

בגלל הנוחות והשירות המקצועי

אנשי המקצוע מגיעים עם תודעת שירות גבוהה במיוחד. מה זה אומר?
זה אומר שהם יעשו הכול כדי שתצאו מרוצים. הם יגיעו בזמן וגם יתנו לכם שירות עם חיוך, על חשבון הבית.
זו הסיבה הראשונה למה להיעזר בשירות החלפת מצבר עד הבית. אבל אספנו בשבילכם עוד כמה. אם זה לא מספיק…
זמן: אתם לא צריכים לחכות שעות לגרר. למעשה, אתם אפילו לא צריכים לחכות שעה! לרוב, תהליך השירות של החלפת מצבר יינתן לאחר חצי שעה.
כסף: מעבר לכך שישנם מחירים נוחים (החל מ- 399 שח), ושהבדיקה מתבצעת ללא עלות,
שירות החלפת מצבר עד הבית יוצא לכם הרבה יותר משתלם כלכלית. לכאורה ההפך ממה שנראה. למה?
1. נחסך הכסף של הגרר
2. נחסך כסף שהות במוסך
3.נמנעות בדיקות נוספות שנעשות במוסך "על הדרך" ויכולות להסתכם במאות שקלים ויותר.

למה חובה להיעזר באיש מקצוע?
כי הוא יודע את העבודה. כמו שלא תנסו להיות הרופא של עצמכם וגם לא הגנן, ראוי להעזר במומחה לדבר כדי לוודא שהוא נעשה על הצד הטוב ביותר.

לסיכום, להחלפת מצבר יש להעזר במומחה לכך, וניתן להיעזר בשירות החלפת מצבר עד הבית, שיתרונותיו הן שהוא הוא אמין, נוח וחסכוני.

כך שאין סיבה לחשוש או לחשוב פעמיים בפעם הבאה שמרפי מגיע לביקור.

 

סוללה

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
הצללה לרכב
2 סוגים של מתקני הצללה לרכב

יש מגוון רחב של מתקני הצללה לרכב, כך שכל אחד יכול לבחור בסופו של דבר את סוג המתקן שמתאים לו ביותר מכל מיני בחינות. כדי

שלוש מצברים
מתי צריך להחליף מצבר ברכב

המצבר הוא אחד החלקים המסקרנים ברכב. יש סביבו עניין מתמיד, בגללו שומרים על ערנות ומוודאים שכל האורות והרכיבים החשמליים סגורים ברכב, וגם כל פעם לומדים