אופניים חשמליים יד 2 – איך לעשות את הבחירה הנכונה?

האופניים החשמליים הפכו לטרנד מבוקש מאוד, הם נוחים, קלים לשימוש, ויכולים לפתור לנו כמה וכמה בעיות חנייה.

אז אם אתם מעוניינים להצטרף בקרוב למעגל הרוכבים, חשוב שתבדקו את אופציית הקנייה דרך יד 2.

קניית אופניים משומשים הפכה להיות אופציה רווחית מאוד בשנים האחרונות, המאפשרת גם לאנשים בעלי תקציב נמוך להנות מאופניים ברמה גבוהה

במחיר סמלי.

אז לפני שנגד לתהליך הקנייה, בואו נבדוק איך נוכל לבחור נכון את האופניים המושלמים בשבילנו.

 

סוללת האופניים

קיבולת האנרגיה של סוללת האופניים הולכת להשפיע על חוויית הנסיעה שלנו, ולכן חשוב מאוד לברר איזה סוג מתאים לנו. הקיבולת נמדדת לפי טווח שעות, ככל שהערך יהיה גבוה יותר כך זמן הנסיעה יהיה גדול יותר. כיום הסוללה הסטנדרטית היא 10 אמפר, אך אם אנו מתכננים נסיעות ארוכות יותר נעדיף לבחור בסוללת 13 אמפר. טווח קיבולת הסוללה משתנה לפי המון גורמים, כגון משקל הרוכב והאופניים, לחץ אוויר בגלגלים, ברקסים ועוד..

חשוב לציין שגם לחץ הגלגלים מושפע ע״י משקל הרוכב, במיוחד אם יש כוונה עתידית להרכיב ילדים.

יש לבדוק לפני הקנייה את תוחלת חיים של הסוללה ולוודא שהיא לא בסוף דרכה מכיוון שמדובר במרכיב יקר שיוסיף עוד כמה מאות שקלים לעלות הקנייה.

 

בדיקת צמיגים

עוד מאפיין חשוב שלא נוכל להתפשר עליו בקניית האופניים – איכות הצמיגים!

הצמיגים מספקים את חוויית הנסיעה ואת היציבות שנרגיש באופניים, ככל שהצמיגים יהיו גדולים יותר חווית הנסיעה תהיה טובה יותר.

חשוב להבחין באיכות הצמיגים, במיוחד כשמדובר ברכישת אופניים חשמליים יד 2, אם הצמיגים שחוקים נוכל להבחין זאת בקלות לפי עומק החריצים. צמיגים שחוקים הם סכנה בטיחותית ובמקרים כאלו נאלץ להחליף אותם תוך זמן קצר וגם כאן עלות הקנייה תתייקר ולכן חשוב לברר זאת מראש.

 

נסיעת מבחן

לאחר שביצענו בדיקות כלליות לאופניים ווידאנו שהכל תקין, מומלץ לקחת את האופניים לנסיעת מבחן קצרה. בזמן הנסיעה תוכלו לבחון האם הנסיעה חלקה בטוחה ונוחה עבורכם, ושאין רעשים היכולים להעיד לנו על תקלה או בעיה כלשהי. בנוסף, בעת הנסיעה חשוב לבדוק את הבלמים ולוודא כי שניהם עובדים כראוי ומספקים בלימה חלקה ובטוחה.

במידה ומצאתם תקלה בנסיעת המבחן, שווה לבדוק את עלויות התיקון הנלוות ובכך להחליט האם הרכישה משתלמת עבורכם או שעדיף לוותר.

 

סיכום

אז כמו בכל מוצר משומש, גם ברכישת אופניים נתקל בסיכונים כאלה ואחרים ולכן חשוב לראות איך אנחנו משיגים את הקנייה המשתלמת והמתאימה לנו ביותר. חשוב לברר לפני הקנייה לשם מה השימוש באופניים. כמו כן, גם עניין המשקל משחק פה פקטור ונצטרך לקחת זאת בחשבון כאשר אנו ניגשים לקנייה מהסוג הזה בכדי לבחור את האופניים הכי מתאימים לנו מבלי לשלם סכומי עתק. סעו בזהירות!

 

מכשיר חשמלי

תוכן עניינים
כתבות נוספות שעלולות לעניין אותך
הצללה לרכב
2 סוגים של מתקני הצללה לרכב

יש מגוון רחב של מתקני הצללה לרכב, כך שכל אחד יכול לבחור בסופו של דבר את סוג המתקן שמתאים לו ביותר מכל מיני בחינות. כדי

משפחה נקרעת
מי יקבל את הרכב בגירושין?

במסגרת חלוקת הרכוש שנקבעת במהלך הגירושין, עולה לא אחת השאלה: מי יקבל את הרכב לאחר שהחבילה מתפרקת? התשובה כמובן, תלויה בהלכות המשפטיות שנבדקות בכל מקרה

האם מייצרים טסלה ורודה
האם מייצרים טסלה ורודה?

הפופולריות הרבה של רכבי הטסלה גורמת לישראלים רבים להתעניין בקנייה של רכב כזה. עם זאת, חשוב לדעת שאמנם רכבי הטסלה אינם רכבים זולים, אך החברה